تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Ashampoo Undeleter نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.



ادامه مطلب ...


این برنامه توانایی جست و جو و بازیاپی تمامی فایلهای پاک شده در کامپیوتر شما را دارد. قابلیت پیدا کردن اطلاعات نرم افزار های کرش شده، درایو های فرمت شده  و فایل های پاک شده به علت ویروس و خاموش شدن سیستم را دارد. قابلبت بازیابی از  رم موبایل ، فلش مموری ها وهمچنین ،mmc ها قابلیت پیداکردن  عکسهای پاک شده، ایمیل های پاک شده ، ,ویدئو های پاک شده را داراست .

دریافت نرم افزار ریکاوری در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


Stone File Eraser نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادر به پاکسازی کامل اطلاعات می باشند. به وسیله این نرم افزار می توان فایل های مختلف با فرمت های گوناگون را به صورت کامل از هارد دیسک به گونه ای پاکسازی نمود که دیگر قابلیت بازیابی فایل ها با برنامه های بازیابی اطلاعات نیز ممکن نیست. این نرم افزار با ویژگی تکه تکه نمودن اطلاعات و فایل ها مانع از بازیابی آن ها می شود.

دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


نرم افزار Password Recovery Bundle ابزاری برای بازیابی تمامی پسوردها و رمزهای عبور فراموش شده شما بصورت کاملا ساده می باشد. این نرم افزار قادر است رمزهای عبور فراموش شده مسنجر، برنامه های ایمیل، مرورگرهای اینترنت، نرم افزار اف تی پی، نرم افزار آفیس، قفل های سی دی، کانکشن های ارتباطی و بسیاری از نرم افزار های دیگر را بازیابی کند. این نرم افزار امکان بازیابی رمزهای بیش از ۶۰ نوع رمز عبور را دارد که از جمله آن ها می توان به نرم افزار های MSN, AIM, Google Talk, Trillian, Miranda, Paltalk, Digsby, Outlook, Outlook Express, Outlook PST File, Windows Mail, Windows Live Mail, Dialup, Internet Explorer, Firefox, MS Access, SmartFTP, FileZilla, WS_FTP, CuteFTP, AutoFTP, Camfrog Video Chat و … اشاره کرد.



ادامه مطلب ...


UndeleteOnClick نرم افزاری بسیار کاربردی جهت بازگرداندن فایل های حذف شده می باشد. شما توسط این نرم افزار قادر خواهید فایل های حذف شما شامل عکس ها، آهنگ ها و برنامه ها و … را بازیابی نمایید. از ویژگی این نرم افزار می توان به سرعت بالای آن اشاره نمود. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار داشته باشید.


دریافت نرم افزار در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 29 بهمن 1389برچسب: * دانلود, * دانلود FileRestorePlus, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود نرم افزار ریکاوری, * دانلود نرم افزار پشتیبان گیری, * سايت دانلود نرم افزار, * نرم افزار, * نرم افزار بازیابی اطلاعات, * نرم افزار جديد * دانلود, * دانلود FileRestorePlus, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات, * دانلود نرم افزار بازیابی اطلاعات از دست رفته, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود نرم افزار ریکاوری, * دانلود نرم افزار پشتیبان گیری, * سايت دانلود نرم افزار, * نرم افزار, * نرم افزار بازیابی اطلاعات, * نرم افزار جديد , :: 2:40 :: نويسنده : admin

برای بازیابی فایل های از دست رفته که بصورت عمدی و یا غیرعمدی حذف شده اند نرم افزارهای مختلفی وجود دارد و در هرکدام سعی شده تا فایل ها با کم ترین فوت وقت و به بهترین شکل بازیابی و در اختیار کاربر قرار گیرند. نرم افزار FileRestorePlus که پیش تر با نام Undelete Plus شناخته می شد یکی از نرم افزارهای کاربردی و مؤثر در این زمینه است که با سرعت بالا و به سادگی فایل های از بین رفته به دلایل مختلف را بازمیگرداند. فایل های بازیابی شده به انواع خوب ، بد ، خیلی خوب و غیره دسته بندی می شوند که هریک از این کلمات در مقابل نام فایل نشان دهنده چگونگی بازیابی فایل است و مسلمأ عبارت خیلی خوب نشان دهنده بازیابی کامل و مناسب است. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.

برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


شاید برای شما هم این مسئله به وجود آمده باشد ، که به دلایل مختلفی ، اطلاعات مورد نظر اعم از عکس ، فیلم ، صوت و اسناد شما از روی هارددیسک شما پاک شده باشد.از این رو نرم افزار هایی وجود دارند که فایل ها پاک شده از هارددیسک را بازگردانی میکنند.اکثر نرم افزار های موجود در بازگردانی اطلاعات قوی هستند ولی برخی از آنها در حال اینکه بازگردانی میکنند ، فایل های مورد نظر دچار آسیب میشوند.نرم افزار Pc Tools File Recover یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده میباشد که به راحتی ، و بدون آسیب به فایل های مورد نظر آنها را بازگردانی میکند.فایل هایی با فرمت های متفاوت ، همچون :
jpg , gif , tiff , psd . pdf , txt , rich text , html , و فایل هایی با پسوند های : avi , mp3 , wav , 3gp و …. شما میتوانید با این نرم افزار به راحتی تمامی فایل های پاک شده خود را بازگردانی کنید.

PC Tools File Recover بازیابی اطلاعات از بین رفته با PC Tools File Recover v8.0.0.39

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


FileRestorePlus 3.0.1 Build 1111 نام نرم افزاری قدرتمند از شرکت eSupport برای بازیابی فایل های پاک شده از هارد دیسک و مموری کارت است. این برنامه یک راه سریع و موثر برای بازگرداندن فایل های حذف شده بطور تصادفی است. همچنین می تواند فایل هایی که از سطل بازیافت تخلیه و یا با استفاده از کلید ترکیبی Shift و Delete حذف شده اند را نیز بازگرداند. این برنامه با سیستم های FAT12/16/32 ، NTFS/NTFS5 سازگاری کامل دارد. شما با کمک این برنامه می توانید اسناد ، عکس ، موزیک ، فیلم و فایل های مهم خود را به راحتی هرچه تمام تر بازگردانید.

filerestorplus ریکاوری از هادر دیسک و مموری و USB با FileRestorePlus 3.0.1 Build 1111

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


حتما برای شما هم پیش آمده که یکی از مهمترین فایل های خود مانند موسیقی، عکس های یادگاری، نرم افزارها و … در اثر اشتباهی از بین رفته و پاک شده اند.  ویندوز با ارسال آن به Recycle Bin یا همان سطل آشغال، امکان بازگردانی و ذخیره مجدد فایل یا پوشه پاک شده را همچنان حفظ می‌کند. اما زمانی که فایل‌های انتقال یافته به سطل آشغال را حذف می‌کنیم یا زمانی که با استفاده از کلید میانبر Shift+ Delete فایل‌ها را به طور مستقیم و بدون انتقال به سطل آشغال پاک می‌کنیم، ویندوز دیگر قادر به بازیابی و بازگردانی فایل‌های پاک شده نیست. بازیابی اطلاعات پاک شده ازسیستم ها امروزه به کمک نرم افزارهای بازیابی اطلاعات به راحتی امکان پذیر می باشد.نرم‌افزارهای متنوع و گوناگونی وجود دارند که کاربران سطوح مختلف، حتی کاربران مبتدی را قادر می‌سازد تا بسیاری از اطلاعات از دست رفته خود را بازیابی کنند. استفاده از این نرم افزارهای بازیابی و ویژگی های موجود در آن ها در چنین مواردی به کاربران یاری می رساند.UNDELETE Enterprise نرم افزار بسیار قدرتمندی در زمینه بازگردانی اطلاعات پاک شده از روی هارد، فلاپی، فلش، USB و … می باشد که به سهولت و سرعت هر چه تمام تر عمل کرده و به شما در  بازیابی اطلاعاتتان کمک خواهد کرد. در این نرم افزار کاربران می توانند لیست فایل های قابل بازیابی را به صورت تفکیک شده مشاهده نموده و در صورت امکان و نوع فرمت فایل می توان پیش نمایی از فایل را مشاهده نمود.

Active Undelete 7 Enterprise بازگردانی اطلاعات از دست رفته با Active Undelete Enterprise 7.3.003

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/6/3/29_Data_Recovery_Tools_AIO_www.lxl.ir.jpg

حتمآ برای شما بسیار اتفاق افتاده که فایلی مانند عکس ، فیلم ، موزیک و … را به طور اشتباه از رایانه پاک کنید و یک دفعه متوجه شوید که به آن فایل نیاز داشتید. اکثر افراد در اینگونه مواقع گمان می کنند که دیگر راهی برای بازگرداندن فایل از دست رفته وجود ندارد در صورتی که با کمک نرم افزارهای ریکاوری اطلاعات می توان آنها را بازیابی نمود. از همین رو امروز در سایت  ال ایکس ال مجموعه ای برایتان آماده کرده ایم که در آن بهترین نرم افزارهای ریکاوری فایل ها قرار گرفته است. این پک بسیار عالی که با نام ۲۹iData Recovery Tools AIO  منتشر شده شامل ۲۹ نرم افزار از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزار های بازیابی فایل می باشد. شما با کمک هر کدام از نرم افزارهای این مجموعه می توانید انواع فایل ها مانند اسناد ، فایل های گرافیکی ، عکس ها ، فایل های آرشیو ، نامه های الکترونیک ، آهنگ ، فیلم  و … را که بر اثر حذف از سطل زباله ، فرمت درایو ، پارتیشن بندی مجدد و یا ویروسی شدن درایو از دست داده اید را بازیابی کنید و آنها را مجددآ به هارد کامپیوتر خود بازگردانید. همچنین در کنار نرم افزارهای بازیابی فایل چند نرم افزار دیگر نیز به جهت بازیابی پسورد گمشده فایلهای مختلف قرار داده شده که در صورت فراموش نمودن پسورد اینگونه فایل ها می توانید با استفاده از نرم افزار های این مجموعه اقدام به بازیابی پسورد آنها نمایید. سعی شده بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای بازیابی فایل در این پک قرار داده شوند که آخرین ورژن منتشر شده از هر کدام از نرم افزارها در این پک قرار گرفته است.



ادامه مطلب ...


28 شهريور 1389برچسب:, :: 12:17 :: نويسنده : admin

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/karbordi/CDRoller%20v8.70/CDRoller%20v8.70.jpg

 

CDRoller نام نرم افزاری قدرتمند است که برای بازیابی فایلها و فولدرها از انواع CD و DVD. کاربرد اصلی این برنامه، بازیابی فایلها و فولدرها از دیسک های رایت شده به صورت Multisession است که برخی موارد از طریق ویندوز قابل دیدن نمی باشد. این برنامه امکان تبدیل DVD های فیلم بر روی فایلهای MPEG نیز می باشد. و همچنین قابلیت رایت اطلاعات روی سی دی و دی وی دی را دارد. این برنامه برای بازیابی اطلاعات مستقیماً با سکتور های ضبط شده ارتباط برقرار میکند بنابراین اگر حتی در ویندوز محتویات دیسک قابل مشاهده نباشد باز این برنامه قادر به بازیابی اطلاعات هست، بررسی صحت ضبط اطلاعات و ایجاد Iso Image از دیگر امکانات این برنامه میباشد. قابلیت پشتیبانی از سی دی و دی وی دی های با فرمتهای CD, CD-RW, DVD, CD-DA, CD-ROM,  CD-WO, CD-ROM XA, Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW (“Mt. Rainier” CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+R DL, DVD+RW, DVD-RAM.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار CDRoller v8.70 :

- بازیابی فایلها و فولدرها از انواع CD و DVD

- تبدیل DVD های فیلم بر روی فایلهای MPEG

- رایت اطلاعات بر روی سی دی و دی وی دی

- پاک کردن اطلاعات از روی سی دی و دی وی دی

- ضبط اطلاعات و ایجاد Iso Image

- پشتیبانی کامل از استاندارد ISO 9660

- پشتیبانی کامل از استاندارد UDF Bridge

- پشتیبانی از همه نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


 

simrecover.jpg

شاید شما نیز دوست داشته باشید تا اطلاعاتی نظیر SMS های حذف شده از روی سیم کارت تلفن همراه خود را بازیابی کنید! این کار توسط نرم افزار SIM Card Data Recovery امکان پذیر می باشد. این نرم افزارکار آمد توانایی بازیابی اطلاعاتی نظیر شماره تلفن های حذف شده، SMS های حذف شده و کلاً مواردی که به نوعی در سیم کارت ذخیره می شوند را دارا می باشد



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان